Karma holistyczna Healthy Doggie

ZOBACZ NASZE REFERENCJE:

RZETELNA FIRMA

Karma WOLFSBLUT

!!! BESTSELLER !!!

Zwalcza bakterie, oczyszcza zęby z osadów, zmiękcza i stopniowo rozpuszcza  kamień nazębny.
Platinum Oral Clean&Care 3-in-1 Spray Classic Forte 65 ml - preparat do pielęgnacji jamy ustnej dla psów i kotów
149,00 zł
Holistyczna, hypoalergiczna, bez zbożowa karma dla psów z najwyższej jakości wołowiną. Glukozamina+chondroityna. Omega-6&Omega-3.
Karma HEALTHY DOGGIE Beef&Potatoes SENSITIVE 15 kg GRAIN FREE (wołowina)
289,00 zł
POLECANE SKLEPY

CZĘSTE PYTANIA?

PYTANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

1. Czy koniecznie muszę dokonywać zamówienia poprzez sklep internetowy?

Oczywiście, że nie musisz. Jesteśmy elastyczni, dlatego sam możesz wybrać sposób w jaki złożysz zamówienie. Kupujesz tak jak jest Ci wygodnie: bezpośrednio przez nasz sklep, przez telefon lub wysyłając mail.

2. Ile kosztuje wysyłka towaru i w jaki sposób wysyłane są paczki?

Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS POLAND.

Przy zamówieniu na łączną kwotę 200 zł lub wyższą:

- przy płatności przelewem lub eCard - GRATIS :)

- przy płatności za pobraniem - TYLKO 7 zł

Przy zamówieniu na łączną kwotę niższą niż 200 zł:

- przy płatności przelewem lub eCard - 12 zł

- przy płatności za pobraniem - 18 zł

Powyższe opłaty za wysyłkę towaru dotyczą standardowej opcji dostawy towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku - to znaczy, że kurierzy GLS standardowo nie doręczają paczek w sobotę i niedzielę.

Dostawa paczki w sobotę.
W niektórych rejonach Polski (w szczególności w dużych miastach) istnieje jednak możliwość doręczenia paczki przez kuriera GLS w sobotę - jest to opcja dostawy dodatkowo płatna. Zamawiając paczkę z opcją dostawy KURIER W SOBOTĘ, do cen standardowych wymienionych powyżej należy doliczyć + 27 zł - tyle zapłacisz za dostawę towaru, który ma być doręczony w sobotę.

Dostawa paczki w niedzielę, nie jest w ogóle możliwa.

3. Jak długo będę musiał/a czekać na swoją paczkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę zredukowaliśmy do minimum. 

Realizacja Twojego zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem lub płatności w systemie eCard (szybkie e-przelewy i karty płatnicze) następuje momentalnie. W przypadku wyboru płatności przelewem, Twoje zamówienie jest realizowane w momencie wpłynięcia należnych środków na nasze konto. Dlatego jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji, to możesz wysłać nam potwierdzenie wykonania przelewu.

Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od tego kiedy zamówienie zostanie realizowane:

- jeśli realizacja zamówienia nastąpi do godziny 16.00, to statystycznie na 99% otrzymasz swoją przesyłkę w dniu jutrzejszym,

- jeśli realizacja zamówienia nastąpi po godzinie 16.00, to swoją przesyłkę dostaniesz najpóźniej pojutrze.

Powyższe założenia nie uwzględniają sobót i niedziel.
Wyjątek od powyższych założeń, stanowią zamówienia z opcją dostawy KURIER W SOBOTĘ - takie zamówienia będą oczywiście doręczane w sobotę.

4. Czy mogę zwrócić zamówiony towar jeśli się rozmyślę, a jeśli tak to w jakim czasie?

Możesz i masz pełne prawo do tego żeby zwrócić towar w postaci nienaruszonej w ciągu 14 dni od jego wydania. Szczegóły związane ze zwrotem znajdziesz w Regulaminie sklepu.

5. Czy można liczyć na pomoc, konsultacje ze strony pracowników sklepu?

Naturalnie, że tak. W razie jakichkolwiek pytań na temat zakupionego towaru (np. jego stosowania) i nie tylko, nie wahaj się skontaktować z nami. Zawsze chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.

6. Czy będę informowany/a o stanie realizacji mojego zamówienia? Chciałabym wiedzieć, np. kiedy konkretnie mam spodziewać się paczki.

O statusie swojego zamówienia będziesz informowana pocztą elektroniczną. Pierwszy mail będzie Cię informował o tym, że Twoje zamówienie zaczęło być realizowane. Drugi mail o tym, że Twoja paczka została już do Ciebie wysłana.

Status swojego zamówienia możesz również sprawdzić samodzielnie, logując się na swoje konto w sklepie i wybierając zakładkę ZAMÓWIENIA.

7. Jak mam zamówić paczkę jeśli przez większość czasu nie ma mnie w domu?

W takiej sytuacji możesz zamówić paczkę do miejsca, w którym pracujesz lub innego, pod którym ktoś ją może odebrać. Będziesz miał pewność, że paczkę otrzymasz w terminie.

 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań skontaktuj się z nami. Służymy pomocą. Powiemy Ci, która karma dla psów lub suplementy, będą najlepsze dla Twojego Pupila. 

 

kom. 501 285 999 (ORANGE) - PORADY

kom. 660 117 222 (NJU MOBILE) - ZAMÓWIENIA

e-mail: info@zdrowypiesek.pl - PORADY

e-mail: zamowienia@zdrowypiesek.pl - ZAMÓWIENIA