Produkty

ZOBACZ NASZE REFERENCJE:

RZETELNA FIRMA

!!! BESTSELLER !!!

Super smaczne nagrody dla psa, niezastąpione podczas treningu. 76% świeżego mięsa, gotowane w sosie własnym bez dodatku wody.
Półwilgotne przysmaki dla psa PLATINUM Click-Bits Chicken+Lamb 300 g (nagrody przy treningu)
24,00 zł
Bezzbożowa karma dla psów z iberyjską wieprzowiną i ziemniakami (70% świeżego mięsa).   TRANSLATE with x English Arabic Hebrew Polish Bulgarian Hindi Portuguese
Karma PLATINUM Adult Iberico+Greens 15 kg (świnia iberyjska)
354,00 zł
100% Naturalna, Hypoalergiczna, Bezzbożowa, Wolna od GMO, Jednobiałkowa. Niewiarygodnie smaczna!   TRANSLATE with x English Arabic Hebrew Polish Bulgarian Hindi Portu
Karma dla psa Bravery Lamb Adult Small Breeds 2 kg GRAIN FREE (jagnięcina)
62,00 zł
100% Naturalna, Hypoalergiczna, Bezzbożowa, Wolna od GMO, Jednobiałkowa. Niewiarygodnie smaczna!     TRANSLATE with x English Arabic Hebrew Polish Bulgarian Hindi Po
Karma dla psa Bravery Iberian Pork Adult Small Breeds 2 kg GRAIN FREE (świnia iberyjska)
62,00 zł
Bezzbożowa karma dla psów mokra - WILCZA DIETA: 88% koniny z ekologicznymi jagodami - hypoalergiczna - 100% naturalna.   TRANSLATE with x English Arabic Hebrew Polish B
Holistyczna karma mokra HEALTHY DOGGIE Wolf's Diet Horsemeat&Organic Berries 400 g (88% koniny i ekologiczne jagody)
15,95 zł
Bio! karma dla kota mokra -hypoalergiczna - 100% naturalna.
Ekologiczna karma mokra KatzenLiebe Bio-Gans 100 g (96% organicznego mięsa gęsi)
7,45 zł

CZĘSTE PYTANIA?

PYTANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

1. Ile kosztuje wysyłka towaru i w jaki sposób wysyłane są paczki?

Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost.

 

KOSZTY WYSYŁKI FIRMĄ InPost:

Przy zamówieniu na łączną kwotę 200 zł lub wyższą:

- przy przelewie tradycyjnym lub PayU - GRATIS :)

- przy płatności za pobraniem - TYLKO 7 zł

Przy zamówieniu na łączną kwotę niższą niż 200 zł:

- przy przelewie tradycyjnym lub PayU - 12 zł

- przy płatności za pobraniem - 17 zł

Powyższe opłaty za wysyłkę towaru dotyczą standardowej opcji dostawy towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku - to znaczy, że kurierzy InPost standardowo nie doręczają paczek w sobotę i niedzielę.

Dostawa paczki w sobotę.
W niektórych rejonach Polski (w szczególności w dużych miastach) istnieje jednak możliwość doręczenia paczki przez kuriera InPost w sobotę - jest to opcja dostawy dodatkowo płatna. Zamawiając paczkę z opcją dostawy KURIER W SOBOTĘ, do cen standardowych wymienionych powyżej należy doliczyć tylko + 17 zł - tyle zapłacisz za dostawę towaru, który ma być doręczony w sobotę.


Dostawa paczki w niedzielę, nie jest w ogóle możliwa.

2. Jak długo będę musiał/a czekać na swoją paczkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę zredukowaliśmy do minimum. 

Realizacja Twojego zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem lub płatności w systemie PayU (szybkie przelewy elektroniczne i karty płatnicze) następuje momentalnie. W przypadku wyboru płatności tradycyjnym przelewem, Twoje zamówienie jest realizowane w momencie wpłynięcia należnych środków na nasze konto. Jeśli zależy Ci na szybszej realizacji, to wybierz płatność PayU lub za pobraniem.

Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od tego kiedy zamówienie zostanie realizowane:

- jeśli realizacja zamówienia nastąpi do godziny 16.00, to statystycznie na ok. 97% otrzymasz swoją przesyłkę w dniu jutrzejszym,

- jeśli realizacja zamówienia nastąpi po godzinie 16.00, to statystycznie na ok. 97% swoją przesyłkę dostaniesz pojutrze.

Powyższe założenia dotyczą dni roboczych i nie uwzględniają sobót i niedziel oraz dni wolnych od pracy.
Wyjątek od powyższych założeń, stanowią zamówienia z opcją dostawy KURIER W SOBOTĘ - takie zamówienia będą oczywiście doręczane w sobotę.

3. Czy mogę zwrócić zamówiony towar jeśli się rozmyślę, a jeśli tak to w jakim czasie?

Możesz i masz pełne prawo do tego żeby zwrócić towar w postaci nienaruszonej w ciągu 14 dni od jego wydania. Szczegóły związane ze zwrotem znajdziesz w Regulaminie sklepu.

4. Czy można liczyć na pomoc, konsultacje ze strony pracowników sklepu?

Naturalnie, że tak. W razie jakichkolwiek pytań na temat zakupionego towaru (np. jego stosowania) i nie tylko, nie wahaj się skontaktować z nami. Zawsze chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.

5. Czy będę informowany/a o stanie realizacji mojego zamówienia? Chciałabym wiedzieć, np. kiedy konkretnie mam spodziewać się paczki.

O statusie swojego zamówienia będziesz informowana pocztą elektroniczną. Pierwszy mail będzie Cię informował o tym, że Twoje zamówienie zaczęło być realizowane. Drugi mail o tym, że Twoja paczka została już do Ciebie wysłana.

Status swojego zamówienia możesz również sprawdzić samodzielnie, logując się na swoje konto w sklepie i wybierając zakładkę ZAMÓWIENIA.

6. Jak mam zamówić paczkę jeśli przez większość czasu nie ma mnie w domu?

W takiej sytuacji możesz zamówić paczkę do miejsca, w którym pracujesz lub innego, pod którym ktoś ją może odebrać. Będziesz miał pewność, że paczkę otrzymasz w terminie.

 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań skontaktuj się z nami. Służymy pomocą. Powiemy Ci, która karma dla psów lub suplementy, będą najlepsze dla Twojego Pupila. 

 

kom. 501 285 999 - PORADY (od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00)

kom. 660 117 222 - ZAMÓWIENIA (od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:00)

e-mail: info@zdrowypiesek.pl - PORADY

e-mail: zamowienia@zdrowypiesek.pl - ZAMÓWIENIA