ZOBACZ NASZE REFERENCJE:

RZETELNA FIRMA

!!! BESTSELLER !!!

Super smaczne nagrody dla psa, niezastąpione podczas treningu. 76% świeżego mięsa, gotowane w sosie własnym bez dodatku wody.
Przysmaki dla psa PLATINUM Click-Bits Chicken+Lamb 300 g (nagrody przy treningu)
24,00 zł
Bez zbożowa karma dla psów z iberyjską wieprzowiną i ziemniakami (70% świeżego mięsa).
Karma PLATINUM Adult Iberico+Greens 15 kg (świnia iberyjska)
314,00 zł

CZĘSTE PYTANIA?

PYTANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

 

1. Czy koniecznie muszę dokonywać zamówienia poprzez sklep internetowy?

Oczywiście, że nie musisz. Jesteśmy elastyczni, dlatego sam możesz wybrać sposób w jaki złożysz zamówienie. Kupujesz tak jak jest Ci wygodnie: bezpośrednio przez nasz sklep, przez telefon lub wysyłając mail.

2. Ile kosztuje wysyłka towaru i w jaki sposób wysyłane są paczki?

Zamówiony towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub UPS. Sam decydujesz, którą firmę kurierską wolisz, przy czym firmą UPS wysyłamy tylko paczki o wadze do 26 kg.

 

KOSZTY WYSYŁKI FIRMĄ GLS:

Przy zamówieniu na łączną kwotę 200 zł lub wyższą:

- przy płatności przelewem lub eCard - GRATIS :)

- przy płatności za pobraniem - TYLKO 7 zł

Przy zamówieniu na łączną kwotę niższą niż 200 zł:

- przy płatności przelewem lub eCard - 12 zł

- przy płatności za pobraniem - 17 zł

Powyższe opłaty za wysyłkę towaru dotyczą standardowej opcji dostawy towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku - to znaczy, że kurierzy GLS standardowo nie doręczają paczek w sobotę i niedzielę.

Dostawa paczki w sobotę.
W niektórych rejonach Polski (w szczególności w dużych miastach) istnieje jednak możliwość doręczenia paczki przez kuriera GLS w sobotę - jest to opcja dostawy dodatkowo płatna. Zamawiając paczkę z opcją dostawy KURIER W SOBOTĘ, do cen standardowych wymienionych powyżej należy doliczyć + 27 zł - tyle zapłacisz za dostawę towaru, który ma być doręczony w sobotę.

 

KOSZTY WYSYŁKI FIRMĄ UPS:

Przy zamówieniu na łączną kwotę 200 zł lub wyższą:

- przy płatności przelewem lub eCard - TYLKO 3 zł

- przy płatności za pobraniem - 10 zł

Przy zamówieniu na łączną kwotę niższą niż 200 zł:

- przy płatności przelewem lub eCard - 15 zł

- przy płatności za pobraniem - 20 zł

Powyższe opłaty za wysyłkę towaru dotyczą standardowej opcji dostawy towaru w dni robocze od poniedziałku do piątku - to znaczy, że kurierzy UPS standardowo nie doręczają paczek w sobotę i niedzielę.


Dostawa paczki w niedzielę, nie jest w ogóle możliwa.

3. Jak długo będę musiał/a czekać na swoją paczkę?

Czas oczekiwania na przesyłkę zredukowaliśmy do minimum. 

Realizacja Twojego zamówienia w przypadku wyboru płatności za pobraniem lub płatności w systemie eCard (szybkie e-przelewy i karty płatnicze) następuje momentalnie. W przypadku wyboru płatności przelewem, Twoje zamówienie jest realizowane w momencie wpłynięcia należnych środków na nasze konto. Dlatego jeśli zależy Ci na szybkiej realizacji, to możesz wysłać nam potwierdzenie wykonania przelewu.

Czas oczekiwania na przesyłkę zależy od tego kiedy zamówienie zostanie realizowane:

- jeśli realizacja zamówienia nastąpi do godziny 16.00 (wysyłka firmą GLS) lub do 15.00 (wysyłka firmą UPS), to statystycznie na ok. 97% otrzymasz swoją przesyłkę w dniu jutrzejszym,

- jeśli realizacja zamówienia nastąpi po godzinie 16.00 (wysyłka firmą GLS) lub po 15.00 (wysyłka firmą UPS), to statystycznie na ok. 97% swoją przesyłkę dostaniesz pojutrze.

Powyższe założenia dotyczą dni roboczych i nie uwzględniają sobót i niedziel oraz dni wolnych od pracy.
Wyjątek od powyższych założeń, stanowią zamówienia z opcją dostawy KURIER W SOBOTĘ - takie zamówienia będą oczywiście doręczane w sobotę.

4. Czy mogę zwrócić zamówiony towar jeśli się rozmyślę, a jeśli tak to w jakim czasie?

Możesz i masz pełne prawo do tego żeby zwrócić towar w postaci nienaruszonej w ciągu 14 dni od jego wydania. Szczegóły związane ze zwrotem znajdziesz w Regulaminie sklepu.

5. Czy można liczyć na pomoc, konsultacje ze strony pracowników sklepu?

Naturalnie, że tak. W razie jakichkolwiek pytań na temat zakupionego towaru (np. jego stosowania) i nie tylko, nie wahaj się skontaktować z nami. Zawsze chętnie udzielimy Ci odpowiedzi.

6. Czy będę informowany/a o stanie realizacji mojego zamówienia? Chciałabym wiedzieć, np. kiedy konkretnie mam spodziewać się paczki.

O statusie swojego zamówienia będziesz informowana pocztą elektroniczną. Pierwszy mail będzie Cię informował o tym, że Twoje zamówienie zaczęło być realizowane. Drugi mail o tym, że Twoja paczka została już do Ciebie wysłana.

Status swojego zamówienia możesz również sprawdzić samodzielnie, logując się na swoje konto w sklepie i wybierając zakładkę ZAMÓWIENIA.

7. Jak mam zamówić paczkę jeśli przez większość czasu nie ma mnie w domu?

W takiej sytuacji możesz zamówić paczkę do miejsca, w którym pracujesz lub innego, pod którym ktoś ją może odebrać. Będziesz miał pewność, że paczkę otrzymasz w terminie.

 

W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań skontaktuj się z nami. Służymy pomocą. Powiemy Ci, która karma dla psów lub suplementy, będą najlepsze dla Twojego Pupila. 

 

kom. 501 285 999 - PORADY (od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:30)

kom. 660 117 222 - ZAMÓWIENIA (od poniedziałku do piątku 9:00 - 16:30)

e-mail: info@zdrowypiesek.pl - PORADY

e-mail: zamowienia@zdrowypiesek.pl - ZAMÓWIENIA