Informacje Ogólne
Usługi elektroniczne w sklepie internetowym
- W sklepie internetowym dostępne są następujące usługi elektroniczne: konto, formularz zamówienia oraz newsletter
- Konto – korzystanie z konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków przez Klienta - (1) wypełnieniu formularza rejestracji oraz (2) kliknięciu pola „Utwórz konto”
- Usługa elektroniczna konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia konta (rezygnacji z konta) poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w ramach konta lub poprzez wysłanie stosownego żądania do sklepu.
- Formularz zamówienia – korzystanie z formularza zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w sklepie. Złożenie zamówienia następuje po wykonaniu przez klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu formularza zamówienia i (2) kliknięciu na stronie sklepu, po wypełnieniu Formularza Zamówienia, pola „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”– do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie sklepu internetowego). W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących umowy sprzedaży: produkt/y, ilość produktu/ów, miejsce i sposób dostawy produktu/ów, sposób płatności.
- Usługa elektroniczna formularz zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta.
- Newsletter – korzystanie z newslettera następuje po wykonaniu łącznie trzech kolejnych kroków przez Klienta (1) - po podaniu w zakładce „newsletter” widocznej na stronie sklepu adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje newslettera, (2) kliknięciu pola „zapisz się” oraz (3) potwierdzeniu chęci zapisania się na newsletter poprzez kliknięcie w link potwierdzający przesłany automatycznie na podany adres poczty elektronicznej. Na newsletter można się również zapisać w trakcie zakładania konta lub składania zamówienia za pośrednictwem formularza zamówienia – z chwilą utworzenia konta Klient zostaje zapisany na newsletter.
- Usługa elektroniczna newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z newslettera (rezygnacji z newslettera).
- Klient obowiązany jest do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej sklepu oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
a) Klient ma możliwość sprawdzania statusu swojego zamówienia, czyli np., tego czy jest już ono realizowane lub czy paczka została wysłana. Aby to zrobić wystarczy zalogować się na swoje konto w sklepie WWW.ZDROWYPIESEK.PL i wybrać zakładkę ZAMÓWIENIA, a następnie kliknąć w ID zamówienia, które chce się sprawdzić. Będziemy Państwa o tym również informować mailowo.
b) Korzystanie z rabatów i promocji (jeśli są dostępne) możliwe jest po założeniu konta w sklepie ZDROWYPIESEK.PL, poprzez prawidłowe wypełnienie formularza. Założenie konta nie jest konieczne w przypadku składania jednorazowego zamówienia. Jest jednak rekomendowane ze względu na wygodę Klienta. Zawarcie umowy sprzedaży między Klientem, a sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta zamówienia w sklepie internetowym.
- imienia i nazwiska zamawiającego,
- adresu, na który mają zostać wysłane zamówione towary,
- wyszczególnienia jakie towary i w jakiej ilości mają zostać wysłane, w sposób umożliwiający ich identyfikację niezbędną do prawidłowego zrealizowania zamówienia,
- określenia formy płatności.
- Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności: poprzez PayU (agent rozliczeniowy nadzorowany przez NBP, więcej informacji na stronie www.PayU.pl) - szybki przelew elektroniczny, płatność kartą (Visa, Mastercard, Maestro), portfele elektroniczne (Google Pay, Apple Pay, Masterpass, Visa Secure Remote Commerce), BLIK, Twisto, PayPo, płatności kredytowe PayU Raty, tradycyjny przelew bankowy lub płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki. Klient dokonuje wyboru formy płatności podczas składania zamówienia.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
1. Dostawa produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Dostawa produktów do Klienta jest odpłatna, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej.
3. Zamówione produkty wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
4. Koszt dostawy nie zależy od wagi i wielkości paczki/ek.
Powyższe koszty dostawy produktów dotyczą tylko standardowej opcji dostawy produktów w dni robocze od poniedziałku do piątku.
5. Czas dostarczenia produktów do Klienta wynosi nie więcej niż 48 godzin (dotyczy dni roboczych). Zamówienia złożone i opłacone (za wyjątkiem płatności za pobraniem) do godz. 15.30, w 99% przypadków docierają do Klienta w ciągu 24 godzin (nie licząc sobót i niedziel).
6. Jeśli dany produkt nie jest dostępny w naszym magazynie, jak również nie jest dostępny u dystrybutora, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Wtedy Klient jest niezwłocznie informowany o zaistniałej sytuacji oraz przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy.
- Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.
- Produkty gratisowe nie podlegają reklamacji.
- Zwrotem towaru nie są objęte produkty promocyjne dostarczane do klienta w ramach jednej umowy, sprzedawca może wyrazić zgodę na zwrot takiego towaru jeśli zostanie on odesłany z kompletną zawartością (gratisy, upominki itp.).
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Klient powinien sprawdzić zawartość dostarczonej mu przesyłki w celu upewnienia się, czy jest zgodna z zamówieniem oraz czy dostarczony mu produkt nie zawiera uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu. W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem lub stwierdzenia jej uszkodzenia, Klient niezwłocznie zgłasza ten fakt firmie CELIK. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez sprzedawcę. Do reklamacji należy załączyć dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, np. z powodu jego wyczerpania, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie produkty do wyboru.
- Klient ma prawo do zwrotu (odstąpienia od umowy) zamówionego towaru w postaci nienaruszonej w terminie 14 dni od jego wydania, zgodnie z Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)
- Zwrot towaru następuje na podstawie formularza odstąpienia od umowy (wzór formularza dostępny w regulaminie) lub złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną (biuro@zdrowypiesek.pl), sprzedawca niezwłocznie prześle konsumentowi w formie e-maila potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy
- Zwrot płatności nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania oraz otrzymaniu oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
- Klient jest zobowiązany do zwrotu towaru wraz z dowodem zakupu nie później niż w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca pokrywa koszty dostarczenia rzeczy do konsumenta, a konsument koszty związane ze zwrotem rzeczy.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie ma zastosowania w przypadku produktów których zabezpieczenie zostało zerwane po doręczeniu.
- Jeżeli płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej zwrot powinien zostać wykonany na rachunek karty użytej do dokonania płatności.
Pouczenie o odstąpieniu od umowy.
Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Koniec pouczenia o odstąpieniu od umowy
Formularz odstąpienia od umowy
towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
Nr zamówienia (*)/Data zamówienia (*)/data odbioru (*)
Imię i nazwisko/Nazwa/nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)
Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data
_______________
(*) Niepotrzebne skreślić
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie usługi elektronicznej – konto) zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. umowa sprzedaży) zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów przed dniem wejścia w życie zmian regulaminu, w szczególności zmiany regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla umów sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.